W dniach 20-21-22-23.05.2018r. odbył się wyjazd edukacyjno – integracyjny „Zielona Szkoła” dla uczniów z siódmej klasy. Miejscem pobytu był Ośrodek Wypoczynkowy „Kolejarz” w Muszynie. Wyjazd jak każdego roku był dofinansowany przez Gminę Odrzywół.

„Muszyna i Krynica Górska oraz ich okolice zachwyciły nas bardzo. Zwiedziliśmy zabytkowe budowle w Krynicy, spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym, Bulwarach Dietla, poznaliśmy życie i twórczość Nikifora Krynickiego, wjeżdżaliśmy kolejką na Górę Parkową skąd podziwialiśmy piękną panoramę Beskidu Sądeckiego, w części uzdrowiskowej miasta zwiedziliśmy: Stare Łazienki, Łazienki Borowinowe, Pijalnię Główną, Stary Dom Zdrojowy, Muszlę Koncertową, Nowy Dom Zdrojowy, Pomnik Adama Mickiewicza, degustowaliśmy wody lecznicze. Wieczorem oglądaliśmy pokaz tańczącej wody w fontannie znajdującej się w centrum krynickiego deptaka. W Muszynie podziwialiśmy piękne Ogrody Sensoryczne ( ogrody podzielone na 7 stref: są to ogrody zapachu, dźwięku, dotyku, węchu, smaku, wzroku oraz strefa zakochanych ) oraz Ogrody Biblijne, zabytkowy kościół św. Józefa oraz Rynek i wzgórze zamkowe z ruinami XIV wiecznego zamku. Zwiedziliśmy cerkiew w Powroźniku – bardzo piękny obiekt sakralny wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Wjeżdżaliśmy kolejką gondolową na Jaworzynę Krynicką, zwiedziliśmy Muzeum Turystyki Górskiej, a następnie wędrowaliśmy szlakiem turystycznym do Muszyny Złockie”.