W dniach 4-5-6 czerwca 2018r. uczniowie klasy drugiej i trzeciej gimnazjum uczestniczyli w szkolnej wycieczce krajoznawczej w Tatry. Wyprawa należała do udanych, bo było wszystko: piękne krajobrazy, super pogoda, dobre humory, ładny hotel no i wspaniała kondycja na pieszych wędrówkach u wszystkich uczestników.

Pierwszego dnia zdobyliśmy Wielką Krokiew – wprawdzie wyciągiem krzesełkowym, ale każdy na platformie widokowej mógł poczuć się jak skoczek narciarski…Potem odwiedziliśmy Muzeum Przyrodnicze Tatrzańskiego Parku Narodowego i obejrzeliśmy piękno tego parku w nowoczesnym multimedialnym wydaniu. Później była piesza wędrówka do Kuźnic i dalej na Kalatówki, a po drodze zajrzeliśmy do Pustelni Brata Alberta. Miejscem naszego zakwaterowania i wyżywienia był hotel Borowy Dwór w Białym Dunajcu. Kolejny dzień to wyprawa w góry; najpierw wędrówka Doliną Białego, potem Ścieżką nad Reglami i zdobycie szczytu Sarnia Skała, w dalszej części zeszliśmy do Doliny Strążyskiej, doszliśmy do wodospadu Siklawica i wróciliśmy doliną do Zakopanego. Wieczorami był – relaks w termach Gorący Potok lub na kręgielni w hotelu. Ostatniego dnia odwiedziliśmy oczywiście Gubałówkę – obowiązkowy punkt każdej wyprawy w Tatry oraz zakopiańskie Krupówki.